Rahsia Jerawat Terbongkar

Wednesday, December 14, 2011

Bagaimana Mengawal Jerawat Dalam Masa 60 Hari!

Jerawat boleh dikawal dan boleh di ubati, jadi jangan biarkan jerawat terus-menerus menghantui hidup anda. Memperkenalkan Ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar - Bagaimana Mengawal Jerawat Dalam Masa 60 Hari". Dalam ebook ini penulis telah kumpulkan segala ilmu dan pengalamannya dalam bidang merawat jerawat selama 5 tahun. Penulis telah ringkaskannya dan mudahkannya untuk tujuan pemahaman anda.



Ingat, ebook ini bukan sebarangan ebook. Ia telah ditulis sendiri oleh penulis "Dr Hasseenah" yang merupakan doktor sebenar dan pakar dalam jerawat. Bukan hanya ‘copy paste' maklumat yang di-search daripada Google!

Dengan memiliki ebook “Rahsia Jerawat Terbongkar - Bagaimana Mengawal Jerawat Dalam Masa 60 Hari”, ia merupakan langkah anda pertama yang paling bijak untuk mengawal seterusnya menghilangkan jerawat yang semakin serius di wajah anda.

Jika muka anda dipenuhi jerawat, jika anda malu untuk berinteraksi dengan orang lain kerana jerawat di muka, jika prestasi kerja anda terganggu kerana jerawat, inilah penyelesaian yang anda cari-cari. Segalanya melalui ebook ini. Baca Selanjutnya..

0 comments:

Post a Comment