Kuasai Bahasa Inggeris Dengan Mudah

Sunday, December 11, 2011

Pembongkaran Strategi Rahsia Kuasai Bahasa Inggeris!

Kini anda mampu menguasai Bahasa Inggeris dengan baik tanpa perlu menghabiskan wang ringgit menghadiri kursus-kursus serta membeli perisian-perisian yang mahal-mahal! Sebuah ebook yang menggunakan pendekatan motivasi untuk menerangkan bagaimana anda boleh menguasai Bahasa Inggeris dengan baik beserta tip-tip tertentu yang PERTAMA di pasaran!



Apa manfaat buku ini kepada anda? Anda akan didedahkan kepada:
5 sebab utama kenapa anda lemah bahasa Inggeris, 3 strategi untuk menguasai bahasa Inggeris, Persiapan-persiapan penting yang perlu dilakukan sebelum belajar bahasa Inggeris, 3 tip mudah untuk memahami tulisan-tulisan berbahasa Inggeris, 3 tip mudah bagaimana hendak menjadi Penulis Bahasa Inggeris Super!, Beberapa kaedah untuk menguatkan ingatan anda terhadap perkataan yang anda hafal.

Panduan memilih kamus yang baik untuk menguasai bahasa Inggeris, 5 syarat untuk mahir BERKOMUNIKASI dalam bahasa Inggeris, Teknik membina KEYAKINAN DIRI semasa ingin bercakap bahasa Inggeris, Cara bagaimana anda boleh bercakap bahasa Inggeris secara spontan tanpa berfikir terlebih dahulu, Ajaran-ajaran songsang guru-guru Bahasa Inggeris anda di sekolah dalam menguasai KOMUNIKASI BAHASA INGGERIS! Baca Selanjutnya..

0 comments:

Post a Comment