Panduan Jimat Elektrik

Tuesday, December 13, 2011

Rahsia Menjimatkan Bil Elektrik Di Rumah Anda!
 
Ketahui bagaimana anda boleh menguruskan dan menurunkan bil elektrik anda dengan mudah dan tanpa perlu menggunakan sebarang alat penjimatan elektrik. Memperkenalkan ebook Jimat Elektrik, satu-satunya ebook panduan yang lengkap tentang penjimatan elektrik di rumah. Di dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan pelbagai tip serta pengetahuan yang mungkin tidak pernah anda ketahui sebelum ini tentang perihal penjimatan elektrik.



Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman saya yang telah lama menceburkan diri didalam bidang elektrik sejak dibangku sekolah menengah lagi. Oleh kerana isu kenaikan tarif elektrik sentiasa menjadi topik hangat dan banyak yang tidak puas hati dengan kenaikan bil elektrik setiap kali diumumkan, maka saya mengambil daya insiatif menghasilkan ebook ini.

Buku ini adalah jauh lebih murah daripada alat penjimatan tenaga elektrik yang boleh dikatakan mencapai ratusan ringgit. Dengan ebook ini anda akan membuatkan bil elektrik anda turun pada kadar yang memuaskan. Penurunan ini bukannya berlaku hanya sebulan. Malah akan berterusan selagi anda mengikut panduan yang diberikan dengan betul. Baca Selanjutnya..

0 comments:

Post a Comment