Panduan Menjahit Baju Kurung Tradisional

Monday, December 12, 2011

Panduan Langkah Demi Langkah Yang Praktikal Dan Mudah DiFahami!

Sekarang tiada lagi halangan untuk anda mahir menjahit baju kurung kerana penyelesaian untuk semua masalah tersebut sudah tersedia dengan Ebook Panduan Jahit Baju Kurung Tradisional. Ebook ini amat sesuai terutamanya untuk sesiapa yang ingin belajar cara menjahit baju kurung dan langsung tiada asas dalam jahitan. Setiap langkah disertakan dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks keterangan yang amat mudah difahami dan diikuti secara praktikal.



Ia juga sesuai untuk sesiapa yang ingin belajar cara menjahit selain daripada baju kurung tetapi tidak tahu ingin bermula dari mana. Ini kerana ebook ni secara dasarnya mengajar anda cara menjahit baju kurung dan asas-asas tersebut akan digunakan untuk membuat lain-lain jenis baju.

Pastinya anda akan MAHIR menjahit baju kurung selepas mendapatkan ebook Cara Menjahit Baju Kurung dengan Panduan Langkah Demi Langkah ini, seterusnya dapat menyiapkan berpasang-pasang baju kurung hasil jahitan sendiri dan SETERUSNYA...

Menambah pendapatan dengan mengambil upah menjahit baju kurung secara kecil-kecilan dan kemudian membuka kedai jahit atau butik sendiri...insyaAllah!! Pelajari semua teknik tersebut dengan segera. Baca Selanjutnya..

0 comments:

Post a Comment