Panduan Asas WordPress

Thursday, December 15, 2011

Membina Blog Sendiri Dengan Langkah Yang Mudah!
 
Idea-idea di dalam Pakej Kit Lengkap Blogger Akan Menggoncang Hidup Anda. Anda akan mempelajari bagaimana, dengan mudah, memasang blog menggunakan sistem Wordpress, Apa yang anda boleh buat untuk mengkonfigurasi blog Wordpress anda menjadi satu blog yang hebat, Bagaimana untuk membuat blog yang mampu menahan komen SPAM.



Anda juga akan di tunjukkan cara Bagaimana untuk menjadikan blog anda mesin mencetak wang dan Ranking SEO yang tinggi bukan mustahil lagi dengan apa yang akan akan ditunjukkan kepada anda di dalam panduan ini, serta banyak lagi. Anda juga akan mendapat beberapa item tambahan penting dan bernilai tinggi yang disertakan bersama dengan pakej ini agar dapat membantu anda bermula dan melakukan sesuatu langkah dengan baik dan bersistematik.

Apa yang akan anda dapat bukanlah Pakej Lengkap Blogger semata-mata, tetapi anda akan mendapat set lengkap untuk membantu anda mendapatkan trafik dan menjadikannya satu mesin jualan yang hebat.

Anda tidak rugi kerana dengan ebook ini. Anda dapat menjimatkan masa di dalam mencari informasi sebegini di Internet atau di kedai-kedai buku. Saya telah menghabiskan banyak masa semata-mata untuk menyediakan satu panduan yang lengkap. Segalanya telah tersedia untuk anda. Baca Selanjutnya..

0 comments:

Post a Comment