Panduan Lengkap Haji Dan Umrah

Monday, December 12, 2011

Persediaan Asas Jemaah Haji Dan Umrah Untuk Ke Tanah Suci!

Panduan & Tips Perlaksanaan Ibadah Haji & Umrah : Edisi Eksklusif ini Akan Menyaksikan Perubahan Besar Dalam Hidup Anda, Memberikan Nilai Yang Hebat Serta Kemampuan Luar Biasa Yang Merungkai Pelbagai Persoalan Asas Dalam Kehidupan dan Menghindarkan Kejahilan Untuk Mencari Jawapan Kepada Segala Persoalan Yang Merungsingkan. Semuanya di dalam Ebook Panduan Lengkap Haji & Umrah.



Ebook ini akan membantu, mendorong dan memimpin umat islam keseluruhannya agar membuka minda seluas-luasnya untuk menghapus segala pandangan dan kefahaman yang salah terhadap Ibadah Haji & Umrah. Ia menanam semangat dan keinginan yang tinggi untuk kita melaksanakannya dengan segera tanpa berlengah sebelum waktu melangkaui usia dengan penuh rasa keinsafan dan taat kepada pencipta.

Kini, anda boleh menerokai kemanisan Ibadah Haji & Umrah melalui pendekatan yang menyeluruh, pendidikan dan motivasi serta pengetahan Bahasa Arab dalam satu pakej Edisi Eksklusif yang padat dengan tips dan informasi.

Ebook Panduan Lengkap Haji & Umrah : Edisi Eksklusif ini akan menjadi panduan anda terutama yang begitu berminat untuk mempelajari ibadah ini secara mendalam dan telah menanam semangat yang kuat di dalam diri untuk melaksanakannya. Anda boleh mendapatkannya pada bila-bila masa sahaja, tak kira dimana sahaja anda berada. Baca Selanjutnya..

0 comments:

Post a Comment